Český jazyk a literatura |
ML – Slovesný vid – opakování, Vid LIT – Představitelé Národního obrození (prezentace, PL) SL – Debata, diskuze |
Poměry mezi souřadně spojenými hlavními větami – Naty K, Adam Poměry , Poměry 2 , Poměry 3 Procvičování – VID , Předpony S, Z, VZ Po 17. 2. Test – slovesný vid |
Anglický jazyk |
Vocabulary – Fantastic characters (B p. 42, WB p. 52-53) Grammar – Irregular verbs (WB p. 54-55)
|
Po 17. 2. Test – Past simple (translation, irregular verbs) |
Zeměpis |
Zeměpisná přednáška |
|
Výtvarná výchova |
Objevování impresionismu - suchá jehla. |
|
Ruský jazyk |
Lekce č.3 - dny, měsíce, roční období, číslovky, osobní zájmena aj. Uč str: 25-27 Ps (nová slovní zásoba) str: 33 |
Classroom - procvičování a opakování azbuky, poslech krátkých videí k osvojení základní slovní zásoby :-)
|
Přírodopis |
Člověk - původ a vývoj člověka podle evoluční teorie (podle učebnice) |
procvičování Původ a vývoj člověka ZDE |
Výchova k občanství |
Silné a slabé stránky - vnější, vnitřní motivace |
Aktuality |
Informatika |
Digitální technologie - žák ukládá a spravuje svá data, orientuje se v běžných typech souborů |
|
Fyzika |
Přeměny mechanické energie Sešit |
Prostuduj si simulaci přeměny energie v odkazu Přeměna mechanické energie |
Matematika |
Sítě I, str. 26 |
|
Chemie |
voda - rozdělení vody podle obsahu minerálů, salinity, znečištění - možnosti využití konkrétních typů vod informace viz Classroom |
|
Dějepis |
Pracovní listy - Stavovské povstání a třicetiletá válka |
|